Office, digitalna shramba in druge ugodnosti Office 365
Z veseljem vas obveščamo, da je tudi na naši šoli na voljo dostop do Office 365, paketa spletnih storitev in programske opreme za lažjo komunikacijo in sodelovanje. Učencem in učiteljem so odslej na voljo:
zmogljiva elektronska pošta z naslovi @[domena.si]
digitalna shramba v velikosti 1000 GB za učence in 25 GB za učitelje
orodja za hkratno delo na dokumentih
orodja za učinkovito spletno komunikacijo
Office 365 omogoča varno mobilno delo preko različnih odjemalcev in širokega nabora spletnih brskalnikov. Informacije uporabnikov se nikoli ne uporabljajo v oglaševalske namene.
Posebna ugodnost za učence
V času trajanja izobraževanja je učencem brezplačno na voljo polna programska zbirka Office ProPlus, ki vključuje programe Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher in Access. Na 5 računalnikih in 5 mobilnih napravah.
Za dostop do Office 365 obiščite spletno mesto https://o365.arnes.si in se prijavite z računom za storitve ArnesAAI. Želimo vam prijetno uporabo možnosti Office 365!
Navodila za 1 . prijavo
Za aktiviranje Office 365 računa je potrebno prvič OBVEZNO obiskati stran Oblak 365 (https://o365.arnes.si/) in se prijaviti s prijavnimi AAI podatki, ki ste jih dobili v šoli. Ko se izbira domačo organizacijo izberete Osnovna šola Cerkvenjak-Vitomarci. Ob prijavi se kreira uporabniški račun.
Nadaljnje delo v Office-u 365 Po prvi prijavi v Oblak 365 se lahko direktno prijavljate na naslovu (https://login.microsoftonline.com ) oz. če v iskalnik vpišete “Office 365”.
Zamenjava gesla
Geslo, ki ga prejme učenec je varno. Zamenja se lahko na spletni strani: SIO MDM (https://mdm.arnes.si ) . Pri tem je treba upoštevati, da mora imeti geslo vsaj 8 znakov in naj bo primerno zahtevno.
Uporabniku upravičenost do licenc poteče s prenehanjem šolanja na naši šoli (konec 9. razreda, prestop na drugo šolo, predčasno prenehanje šolanja na naši šoli, ipd.). Takrat se tudi uporabniku odvzamejo licence in uporabniško ime, vsebine uporabnika pa se brišejo. Osnovna šola Cerkvenjak – Vitomarci NE ODGOVARJA za morebitno izgubo podatkov ali dokumentov v oblaku med ali po uporabi ali ob prenehanju uporabe servisa Office 365.
Na šoli prav tako ne nudimo podpore pri uporabi Oblak 365, Office 365 in drugih storitev, saj gre za oblačno storitev, ki jo nudi zunanji ponudnik in ni v upravljanju šole. Za podrobnejše informacije uporabite vgrajeno pomoč ali pa informacije poiščite na spletu.
Organizator informacijskih dejavnosti
ROID – računalnikar, organizator informacijskih dejavnosti
E-pošta:
Osnovna šola Cerkvenjak- Vitomarci se zavezuje omogočati dostopnost spletne strani https://www.os-cerkvenjak.si/ v skladu z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij ter Direktivo EU 2016/2102 Evropskega parlamenta in Sveta.
navigacija s tipkovnico (prilagoditev za uporabnike, ki ne morejo uporabljati miške),
ustrezni barvni kontrasti (med besedilom in ozadjem),
predvidljivo delovanje spletišča,
omogočeno je spreminjanje tipa pisav in velikosti fontov,
omogočeno je ustavljanje premikov,
omogočeno je podčrtovanje povezav,
omogočeno je opremljanje slik z nadomestnim besedilom,
omogočena je uporaba različnih ravni naslovov.
Stopnja skladnosti
Spletišče https://www.os-cerkvenjak.si/ je delno skladno z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zaradi spodaj navedenih izjem.
Nedostopna vsebina
Dostopnost spletišča https://www.os-cerkvenjak.si/ nenehno spremljamo in sproti izboljšujemo posamezne elemente dostopnosti. Kljub temu nekatere objavljene vsebine ne izpolnjujejo vseh zahtev glede dostopnosti, kot jih določa Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij.
Primeri takih vsebin so:
skenirani dokumenti v PDF obliki zapisa,
različne kompleksne tabele s podatki,
organigram Arnesa.
Priprava izjave o dostopnosti
Ta izjava je bila pripravljena 4. januarja 2021 na podlagi samoocene.
Izjava je bila nazadnje pregledana 17. aprila 2023.
Povratne in kontaktne informacije
Zaradi zelo pogostih posodobitev vsebin lahko obiskovalci pri brskanju po spletišču www.arnes.si, kljub prizadevanjem, da bi bile vse spletne strani čim bolj dostopne in uporabnikom prijazne, občasno naletijo na težave z dostopnostjo.
Obvestilo o morebitnih primerih neskladnosti objav z določili Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij in zahteve po posredovanju informacij v dostopni obliki lahko pošljete po elektronski pošti na naslov
Odgovor boste prejeli v roku osmih dni od prejema obvestila oziroma prošnje. Če v tem roku ne bomo mogli podati ustreznega odgovora, vam bomo sporočili, kdaj bo odgovor podan in razloge za zakasnitev odgovora.
Izvršilni postopek
V primeru, da ugotovite odstopanja od določil Zakona o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, lahko podate prijavo inšpektorjem za informacijsko družbo po navadni ali elektronski pošti na naslov: .